總網頁瀏覽量

2014年9月12日 星期五

Summer holiday

In de zomervakantie

In de zomer ging ik niet op vakantie, maar heb ik wel iets leuks gedaan. Bijvoorbeeld waren we naar de kermis geweest. Mijn kinderen vonden het leuk, maar ik heb heel veel geld uitgegeven.

We zijn een keer naar een dierentuin geweest. Die was niet zo groot, maar wel gezellig. We hebben naar een paar dieren gekeken. De ijsberen, de apen en de papegaai enzo.. Er was een grote plek voor kinderen om te spelen.

In juli was ik met mijn familie naar Rotterdam geweest. We gingen daar naar een Chinees restaurant om te eten. We vinden dat het eten daar het lekkerste is.

We zijn ook naar de Efteling gegaan. In de Efteling speelden we niet met alles, omdat we een paar attracties gevaarlijk vonden. Mijn favoriete attracties was een boottocht en een wildwaterbaan, maar ik moest met mijn kinderen overal in. Ze hebben een leuke dag gehad. Ik heb een drukke dag gehad.

In augustus had ik een dag een verrassing voor mijn kinderen. Ik bracht ze naar het speelparadijs. Ze konden zelf spelen. Ik kon aan tafel uitrusten om te lezen. Die dag vond ik met mijn kinderen ook leuk.

De zomervakantie is voorbij. Nu beginnen we op school. Ik voel me goed dat ik een leuke vakantie heb gehad.












2 則留言:

  1. 那個手飾現在香港好多小朋友也愛玩的呢^^
    叉燒包整得好靚啊!叻叻!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 那些小玩兒係好流行,個個都識。

      刪除