總網頁瀏覽量

2014年8月21日 星期四

單車舖

太陽出來了,我們也出來了。今日帶女去單車舖,因為下星期開學,要把單車維修好。阿二那部單車要整高少少,阿三這部單車遺失了鎖匙,自己打唔開,所以攞去剪開佢。阿回這部單車細左少少,隨口問句可唔可以係度買個一部,細的這部賣俾佢,佢話可以,就是這樣,我在這裏買入左部二手的,賣出左部細的。€65-€15=€50成交。其間我和大女講笑,這裏有個十五六歲的少年,我話俾阿女知,如果要選男朋友仔,這類可以,因為佢懂維修,有一技之長,唔似其他少年,只懂上網只懂用名貴東西。大女即立同我講,請用中文講,費事俾人聽到唔好意思,佢話要讀完書才找男朋友,有了這句話我放心了!她很懂事。

4 則留言: