總網頁瀏覽量

2014年9月13日 星期六

返學的日子

開左學有兩個星期喇,生活開始忙,忙左帶女返學放學,帶她去補習,帶她們去游水班。今年不是甚麽好年頭,暑假之前阿四經常出入醫院,現在到阿三,又係扁桃線炎,輪住睇醫生,也許都係家族病。我自己又要返學,又要湊女,顧及的事太多了。剛開學時才知今個學期開始讀taal talent,這本書之前係另一學校讀過,所以問問校長我可唔可以轉班,佢話要我考試,睇成績轉去別的班,我猶豫中,因這班時間適合我,程度不高不低,同學之間也認識了,我怕考試,怕轉去別的班,所以未決定。

2 則留言:

  1. 跟隨自己的心去行吧,現在沒什麼可以難到妳的,好多困難妳都可以一一解決了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的心意就係唔想轉班,嘻嘻。

      刪除