總網頁瀏覽量

2014年8月13日 星期三

飲茶記

放假第一星期係執屋,第二星期係去kermis(大型機動遊戲場),第三星期去左唐人街飲茶,又係太湖居,又係食返以前食過的食品,好味嘛,連阿女都喜歡食。其間有人常常望住我地,嘻嘻,一個女人帶住五條女,叫到成枱都係餸,大叫一餐,當然引人注意啦!大女話有點不好意思,我話佢知,望咪由得佢望囉,你又不是醜女,怕咩。其實我心知肚明,我有五條女,係中國人的社會內,當然會俾人望俾人講,不過今時今日的我,不怕別人的目光,我湊得大五條女係我本事,她們大了,我有五條女,人地無,我怕甚麽。

2 則留言:

  1. 對!我行我素,只要自己開心怕什麼被別人望,支持妳!

    回覆刪除