總網頁瀏覽量

2014年8月13日 星期三

動物園

瞻粗粗上網搵資料,帶女去動物園玩,大女話去eindhoven這個公園,佢話未去過,但又想出埠玩,咁我咪成全佢囉。但未去過,又唔知點去,咪去google睇地圖,睇埋公車路線,諗住試試吧!就係咁,就係網上訂左入場券,一於去啦。我都知自己係盲炳,一定要邊行邊問路,私機大佬提左叫我落車自己行去,點知行左四十五分鐘才到,好在這個動物園有動物睇,又有遊樂場玩,佢地都好滿意。回程時,我話不如行過另一條路,睇下係咪快D。點知越行越遠,又迷路,方圓百里都無人,連問路的機會都無,不知不覺行左一個鐘頭零十五分鐘,行左去另一小鎮,終放見到人問到人,如何坐火車回家。回家後阿女話以後都唔去這個地方,這天太累了!我有諗過,如果老公係度,我們有車坐就好了,但如果有車坐就會失去,這次新奇好玩的經歷。

2 則留言:

  1. 其實這也是人生的經歷,將來你們說起這次的旅程,雖然辛苦,但至少這是你們共同的回憶,而且是靠自己去完成的。
    這些年看著妳慢慢獨立起來,很為妳高興!在我心目中,妳真的好堅強好勇敢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些年有你默默的支持,我都好高興,真心說句:謝謝你。你我雖然不相識,但你窩心的留言,使我感到安慰。

      刪除