總網頁瀏覽量

2014年8月15日 星期五

efteling

第五個星期,有一日去左efteling,玩左一日又行左一日,近近地方便嘛!又有一日去左speelparadijs三個細的玩左半日,我就坐左半日,佢地負責玩,我負責睇住佢地,我坐係度做功課,暑期作業日日做,但都未做完,其實老師無要求要交功課,但我想盡力做,學得幾多得幾多,阿女同我講:暑假係唔洗讀書的日子,休息去玩,輕輕鬆鬆放大假,佢就輕鬆得過,我叫唔到佢讀書,佢亦叫唔到我停止做功課,只好佢有佢去玩,我做我的功課,有時停下來,去睇睇佢地。

2 則留言:

  1. 老師沒要求交功課,妳都咁努力,那是妳好想做得更好的表現,叻叻^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係書到用時方知少,要勤力d追。

      刪除