總網頁瀏覽量

2013年9月24日 星期二

OREN TEST

亞四, 佢隻耳仔又有事, 聽不清楚.
之前去左GGD TEST, 結果當然不好啦.
轉翻去睇家庭醫生, 佢話滴下耳水先, 再做TEST, 都有問題的話,
又轉翻去醫院, 嘩, 咪又係搵我來攪, 有排煩.
最慘係預約排期有排等....

15 則留言:

  1. 是否要做聽力測試?
    雖然煩左D,但有事就要趁早去醫治呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,我都想佢早些醫好,可惜排期等好耐。

      刪除
    2. 我在A小姐的群組內也不到你!

      刪除
    3. 你去問A小姐啦,電腦野,我唔識回答。

      刪除
  2. 你用咩名做登記架
    我找不到你來把你加入既???!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的網誌右上面,藍色字,加入這個網站,你click 一吓,我就可以追蹤你的網誌,你有新野出,我一定知。

      刪除
    2. 剛剛去過你度,有燈籠相睇,但看不網誌落不到留言。在A小姐度就落到留言。

      刪除
  3. 但我又來留到言喎?
    出網誌時要揀什麼
    才可所有人也看得到架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得啦,你留左言,我就可以找到你。出網誌之事,唔知喎,我係

      刪除
    2. 我係私隱權這裡按公開,網誌就會公開。我無玩g十,無名呀!

      刪除
  4. 何解你沒按G+?
    沒按G+便不可留言啊.
    因我已啟動G+冇得返轉頭了.
    我諗是因為你冇按G+所以我們都不能加你為'認識的人'.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係因為電腦野, 我唔識攪, 怕按錯制, 以後無得玩. 我部手機係二手, 原本的紀錄係機主的, 手機唔比我玩g+, 所以無按g+. 但我又發現無按g+, 用電腦可以去到你度, 手機唔可以.

      刪除
    2. 傻飛,g+跟Blogger是可獨立各自用的,我有g+也有blogger但我沒將2者連繫。

      刪除
  5. 搞左好耐好累了
    唔搞喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好搞囉, 一動不如一靜, 個電腦去到你度咪算囉.

      刪除