總網頁瀏覽量

2013年9月10日 星期二

讀書苦與樂

一個星期返足三日學, 今年已經係第二年, 讀到有點厭, 仍有四個月就不用再讀.
剛剛就讀時, 剛剛合符資格, 但讀讀吓開始追不上, 有點頭都大晒的感覺.
讀到一半, 眼見同學們個個都有進步, 自己無咩起色, 有點自卑.
再讀落去, 是捱日子, 上堂等落堂, 一見老師問問題, 個心就想走人.
曾經想振奮圖強, 可惜呀!
現在仍有四個月就無書讀, 又唔捨得.

有同學轉去讀zorg, 但我對這方面無咩興趣, 照顧老人湊小朋友做清潔,
對我來說係厭惡性工作, 花錢去讀, 真的不想.
但自己係外僑, 無咩學力, 又好難搵工, 煩吓, 煩死人咩!

下年看看有咩課程再讀過, 希望找到合適的去讀.

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 我這裡無咩人到, 所以你一定第一, 哈哈.

      刪除
  2. 來去取消驗証碼

    如何取消驗証碼:

    按右上方的設計 >設定>"文章和留言">顯示字詞驗證>按"否"

    那回應給妳就不用打驗證碼了^^

    回覆刪除
  3. 妳勁過傻飛好多!
    佢新家乜都冇,佢唔識整,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識整架, 見到你度整得咁靚, 令人羡慕.

      刪除
    2. 又想問問你, 我加唔到傻飛做博友, 我應該點加佢呀?

      刪除
    3. 佢淨係放左g+的功能出來,
      沒放blogger的,
      比d時間佢吧,佢好似唔多識用blogger,哈哈~
      佢右手邊的g+妳可按一下加為朋友的,
      這樣在g+就會看到他的消息。

      刪除
    4. g+ 我都唔知點玩, 未去過未玩過,我都係大鄉里一名.

      刪除