總網頁瀏覽量

2013年9月11日 星期三

10minuut gesprek

之前大女收到通知話要見家長, 睇見個時間, 就知煩呀!
我和大女去佢學校, 咁細的邊個湊呀?
打量左幾日, 最後想出找同學仔家長幫忙.
ik heb een afspraak gemaakt, dus heb ik geen tijd oppas mijn kinderen,
kan u help me? ik wil mijn kinderen bij uw thuis met uw kind samen spelen.
ze zeg : ja
ik zeg: dank u  wel.
結果亞三去左佢同學仔家玩.
亞四亞五又去左另一同學仔家玩.
我就有足夠時間見老師.

我付出左好大勇氣去叫人幫忙,
難得她們又答應.

2 則留言:

  1. 我覺得大部份人都會願意幫助人的,
    今日我幫下你,明天你有需要我又幫返你,
    這樣就可互相幫助互相鼓勵了,朋友就係咁嘛^^

    回覆刪除
  2. 係呀,人應該互相幫忙, 才有人情味.

    回覆刪除