總網頁瀏覽量

2013年9月15日 星期日

手機

細佬走之前, 送左佢個手機比我, 佢話中文版本應該適合我用,
佢幫我上載左d 網上遊戲, 又教曉左我玩WhatsApp , We Chat, Skype,
佢話方便聯絡我, 又可以和親人朋友多些溝通.
結果他走左成個月, 我玩左足足一個月手機.
睇中文電視, 玩打麻雀, 鋤大d 啦.
有時都會和親人吹下水囉, 應該係佢地講話, 我答下嘴啫.
細佬返左香港之後, 又買返個手機, 同款的.
我現在一唔識用, 或者按錯制, 就會搵佢求救.
得償所願, 有個可以上網的手機.

2 則留言:

  1. 用手機跟家人連繫超方便
    用whatsapp又不用比長途電話費,所以妳要多用啊^^

    回覆刪除
  2. 係呀,有左這部手機,我日日都玩。

    回覆刪除