總網頁瀏覽量

2016年10月6日 星期四

怒氣事

今日發生左兩件怒氣事,

事件一,老二唔聽話,我叫佢努力讀書,唔好派廣告紙賺錢,佢唔理我,約左人上門談論,又答應左人要做。我明知佢三分鐘熱度,後果等我收拾。

事件二,話說我地無俬傢車,門口泊車位俾鄰居佔用,但我地有單車,阿女放學後就泊係自己門口行人路位。今日鄰居話我地,單車泊得太出,大風一吹好易撞到佢部車,我大女話俾佢知這部單車不是我們的,是女兒的同學的,我叫左這個同學出去,佢仍然係度嘈,我地無理佢,事後我和大女討論,點解佢唔泊車自己門口位,要經常泊車我地門口,就算我們部單車吹倒撞落佢部車,誰之過,無保險當天災吧,我肯定唔會俾錢佢。佢住在前二家,又不是隔籬屋,點解要泊車我門口?!

沒有留言:

張貼留言