總網頁瀏覽量

2016年10月31日 星期一

假期尾

不知不覺秋季假到了最後一日,明天又是上學的日子。這個假期都忙過不停。

星期一帶左大女去睇醫生,叫醫生寫紙去驗血,我自己也驗埋一份,算是陪大女吧! 接住係帶阿四阿五去補習。

星期二帶左阿四去整牙,之後帶女去溜冰,佢地就玩得開心,可憐我坐係冰場挨凍,晚上齊齊去食日本餐。

星期三帶左阿三去醫院打針,之前佢對針藥有感敏,所以今次要多留在醫院一粒鐘,加埋等巴士坐巴士,無左三粒鐘,回家後邊度都無去,我要好好休息。

星期四帶女行商場,佢地之前買左兩部手機用來上網玩遊戲睇劇集,好快就壞左,要攞翻去找維修,店主非常唔高興,叫阿女用時注意點,我地食完麥記就回家。

星期五店主打電話來,佢話買的時間短,可以賠個新的給我們,我馬上去攞。接住醫生打電話給我,佢話驗血報告出左,叫我去醫院睇病,心諗:會不會大件事呀!阿女都未養大,俾多十年時間我吧!無咩心機,留在家中執房。

星期六把後花園瓜花葉摘落來,準備過冬。打左電話俾我父母,講笑形式問下佢地想唔想過來,佢地話湊孫行唔開,等我們回去時再見吧。

星期日功課日,要做功課啦,無得偷懶,明天開學。

沒有留言:

張貼留言