總網頁瀏覽量

2013年12月5日 星期四

schrijf oefening

1. stage bibliotheekassistent

      Sharona Willems volgt een opleiding voor bibliotheekassistent.
      Zij moet drie maanden stage gaan lopen.
      Dat moet zij zelf regelen.


      Aan:

      Van:

      Betreft: verzoek voor een stageplaats

     16 Maart 2013


     Geacht mevrouw Van der Veer,
     Ik  ben Sharona Willems, ik volg een opleiding voor bibliotheekassistent.
     Graag wil ik stage lopen bij uw bibliotheek.
     Ik moet drie maanden stage gaan lopen.
     Als de stage kan doorgaan, begin ik vanaf April tot en met Juni 2013.
     Ik hoop dat u mij een kans wilt geven.
     Ik wacht op uw antwoord.

     Hoogachtend,

     Sharona


2. Werken in de gezondheidszorg?
     Zou u in Nederland in de gezondheidszorg willen werken,
     bijvoorbeeld in een ziekenhuis, een verzorgingstehuis,
     een bejaardenhuis of in de thuiszorg?

    Nee, ik wil niet werken in de gezondheidszorg.
    Ik heb 3 redenen.
    Ten eerste heb ik geen zorg diploma.
    Ten tweede vind ik niet zo leuk om voor oude mensen te zorgen.
    Ten derde ruim ik altijd mijn huis op.
    Ik vind dat werk heel vervelend.
    Dus vind ik het helemaal niet leuk om in de gezondheidszorg te werken.

3. Beschrijf de ontwikkelingen uit beide figuren.

    In 1999 waren er 225 incidenten, en waren er  2000 agenten.
    In 2000 waren er 250 incidenten, en waren er ook 2000 agenten.
    In 2001 waren er 300 incidenten, en waren er ook 2000 agenten.
    Dat betekent dat elk jaar voetbal incidenten om hoog gaan,
    maar het aantel agenten het zelf blijft.
    Dat is niet genoeg.

    In 2002 waren 225 incidenten, en waren er 4500 agenten.
    In 2003 waren 180 incidenten, en waren er 5500 agenten.
    Dat betekent dat hoe meer agenten, hoe minder incidenten er zijn.

這是考試前的溫習, 各位博友不用理會我寫甚麼.

沒有留言:

張貼留言