總網頁瀏覽量

2013年12月14日 星期六

een verjaardag 2013

Ik heb een heel drukke verjaardag gehad. 'S Morgens was ik vrij, maar 'S middags had ik twee afspraken gemaakt.

Eerst bracht ik mijn vierde kind naar het ziekenhuis, want zij hoort heel slecht. Ik zat een uurtje in de wacht kamer. Wat ik heel vervelend vond.

Daarna ging ik met mijn oudste kind naar haar school . Haar mentor zei tegen mij. Mijn kind heeft een goede uitslag gehad. Zij kan naar een andere groep gaan. Maar mijn kind is gewend aan deze groep. Zij wil blijven.
Dus moet ik aan haar mentor dat uitleggen.

'S Avonds was ik moe, maar moest ik eten maken voor mijn kinderen. We hebben mijn verjaardag niet op de verjaardagsdatum gevierd.

Gelukkig, voor de verjaardag hadden we wel een feest gevierd. Ik bakte een taart met mijn kinderen die we samen gegeten hebben.

Mijn eerste kind kocht een cadeautje voor mij. dat is een taart vorm.
Mijn tweede kind maakte een bordje voor mij. Het bordje is van klei. Zij kocht een zakje chips en een zakje snoep om samen te delen en te eten.
Mijn derde, vierde en vijfde kinderen maakten een tekening.
Ze zijn heel lief tegen mij. Ik voelde me warm.

我的生日

2 則留言:

  1. 聽力測試有做嗎?
    是一邊耳還是兩邊都出問題了?
    有耳患真的很煩惱的...
    .
    囡囡們都有準備心意,
    簡簡單單也快樂溫暖!^^
    補祝妳生日快樂!身體健康!
    喜樂常伴妳!

    回覆刪除
  2. 佢係一隻耳仔有事啫,另一隻正常。說得對簡簡單單也快樂溫暖,只要抱住樂觀的心情,就咩事都能面對。

    回覆刪除