總網頁瀏覽量

2013年11月10日 星期日

een foto over schommelen

Ik zie een vrouw met haar kind op de speelplaats. Een kind zit op de schommel. De moeder staat vlakbij haar kind. Het kind is blij. Ik vind dat ze heel dicht bij elkaar zijn.

Ik herinner me mijn eerste kind. Toen zij klein was, hield zij van schommelen. Ik zette haar altijd erop.
Zij was blij en zei:"Mama, duw mij, ik wil het hoogst".
Ik zei tegen haar :"jij moet vasthouden. Ik ben bang dat je valt.
De tijd loopt heel snel. Nu is mijn kind 13 jaar geworden. Ik hoef niet met haar daar naartoe, maar als  mijn kleinste kind naar de speeltuin gaat, zeg ik toch tegen haar:"je oudste zus houdt van schommelen".


學校功課.

5 則留言:

  1. 現在可以叫最大的姐姐帶妹妹去玩鞦韆...^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. Allie, 點解你會識睇呀? 其實這篇是我的功課,我懶得把佢放入usb ,所以放在此存檔。

      刪除
  2. 大姐姐最怕湊小朋友,所以佢唔會帶妹妹去玩,這是我的無奈。

    回覆刪除