總網頁瀏覽量

2013年11月10日 星期日

大飯桶

今日又帶女去麥記, 因行到累累地, 所以叫大女二女去買餐, 自己坐定定等食.
點知這兩個"大飯桶"又攪錯, 激C我.

上次去買餐, 收銀員找少左錢比佢, 佢無出聲, 回來後叫我去問人攞返.
當時唔出聲, 事後叫我去追數, 點追呀? 好彩個經理出面, 話相信我們話的是事實.

今次我唔比多錢佢地去買, 費事佢又比人搵笨, 點知都係出錯.
買四個套餐加二個散餐, 人地竟然比少四個包佢, 佢又唔知道.
攞埋位比我一睇才知少左, 嬲嬲地鬧完大女二女, 又排返這行隊, 搵返之前這個靚女, 話佢知佢比少左我, 當然又要查單, 最後才攞返四個包比我. 不過這位職員連sorry 都無同我講.

又係要教女時候," 你地以後買野要睇清楚, 人地找返錢對不對數, 買餐時又要睇清楚數量. 你地點都要學識, 除非你地想以後買咩都要帶埋亞媽去買".

十三歲十一歲, 買幾餐都買唔到, 我點依靠佢地呀!! 都係靠自己好過!

4 則留言:

  1. 要多點比佢地去撞板,每次去都要叫佢地去買,買前再一次提醒要點好錢找夠了沒,唯有囉嗦一點,千其唔好因為怕佢地做錯就幫佢地做呀,唔係就會有依賴心的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知佢地撞多幾次就會學識,但現在事後要我收拾殘局,激氣嘛!不過都好多謝你提醒我,謝謝。

      刪除
  2. 尐收銀咁渣架
    找錯錢又俾少包
    想蝦細路博大霧就真.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該係星期六人多,做唔點。

      刪除