總網頁瀏覽量

2012年12月21日 星期五

人心百態...uitslag

今日係今年度最後一次上學, 老師把我們的考試成績說了出來, 然後再發成績表給我們, 換然之, 邊個考得好, 大家心中有數. 我成績麻麻地, 早就係我預算之內, 無咩特別的心情.

但見到某些人一直表現自己, 以為自己好醒, 點知考出來的成績又不是十分之"鏢青", 見佢失落的樣子, 我都好心涼.

又有些人明知我說話不及佢,  又以為自己好過我, 點知考出來的成績又不如我, 見佢無晒表情望住我的樣子, 我一笑了之.

又有些人平時麻麻地, 但又考出好好的成績, 真係真人不露相, 無人估得佢到, 太利害了, 佩服.

一張成績表睇到人心百態.

沒有留言:

張貼留言