總網頁瀏覽量

2012年12月30日 星期日

Lolland

今日帶女去玩, 一入去(Lolland)佢就話大人小朋友都要收錢, 我話大女唔係玩架, 佢話同樣要收費, 咁咪比佢囉, 因為都來左喇, 唔通叫大女自己回家咩.

小朋友入左去玩, 心諗不如同大女出去行吓超市, 轉頭再回來. 一返到來, 這個女人好嬲話我好走左去, 得d小朋友係到玩, 佢話危險喎, 咁就比佢鬧左一輪, 佢叫我答應無下次.

我臉矇矇坐係到, 時後想想, 佢收費時都無話到要父母同在唔可以走左去, 點怪得我呢. 又比這個女人鬧, 又比細女話我唔倍佢地玩, 今次真係貼錢買難受, 所以要同你"順幾句".

沒有留言:

張貼留言