總網頁瀏覽量

2012年6月23日 星期六

又有蜜蜂巢

最近發現後花園又有蜜蜂巢, 我用舊方法又玩火燒蜜蜂巢, 今次燒佢唔盡, 我又用wd-40噴射, 這群蜜蜂走了又回來, 我怕佢地會針我, 一於係士多房入面再噴出去, 先噴火, 又噴噴潔液, 又噴潔廁德, 都係唔得, 可能上次係一隻, 今次係一群, 我心都震, 都係搵房屋部問問好d, 佢地話如果係wesp就可以免費幫我地, 但如果係蜜蜂, 就要自己搵人, 自己比錢. 我去問問10仔這家, 叫佢幫手打電話約時間, 佢問了價錢E47.50, 嘩好貴啫. 最後10仔話不如自己買藥粉回家, 佢幫我撒粉, 我當然無意見啦, E10蚊一樽粉攪掂. 有時這些家庭小事, 都好傷腦筋架, 你不在家這些日子, 我真係頂硬上的, 頂得好辛苦.

沒有留言:

張貼留言