總網頁瀏覽量

2012年6月22日 星期五

被人當小偷

今早無事做, 諗住去Shopping, 係VND入門時, 防盜門響了, 職員問我之前有無買左野, 我話無喎, 佢叫我出翻去, 再入過來, 結果無響, 我就無理佢. 接住KIJKSHOP買左隻手錶打算比亞女, 去左KRUIVAT門前時, 防盜門又響, 今次個職員無之前這個咁友善, 要睇我手袋, 我咩都無做過, 又不是小偷, 唔怕佢睇, 佢咩都找不到, 只找到這隻手錶, 佢話: Ik hop die horloge is van jou. 我聽到都未知嬲, 因為張買貨單重係度, 我以為佢睇到, 點知佢說完一次又說第二次, 我依然站係度, 無理度佢, 由得佢搵, 結果係無野, 我擺翻d野落手袋走人, 出門時又不響, 我都唔知何解防盜門會響. 但今次被人當小偷, 氣頂了. 想起職員這句說話時, 更加嬲. 我以這種性格, 一百萬放在我面前都不會攞, 何況只是一隻手錶. 你話喇, 係咪氣頂.

沒有留言:

張貼留言