總網頁瀏覽量

2017年1月12日 星期四

大姐三姐

大姐升高中,搵左幾間學校都未滿意,遠又怕佢辛苦,近又無佢喜歡的課目,左思右想最後都是原校直升。初中四年,高中三年,佢要對住這間學校七年。

三姐升中一,又要幫佢搵學校。佢之前校內成績差,我幫佢搵補習,佢又唔想補,我又覺得貴,差點放棄,後來佢有同學一起去,佢又願意補。今日老師和我商談邊間中學適合她,一見佢張成績表都無話可說,只想說血本無歸,老師提議去工業學院,我只好答應。心想去大姐讀書這間吧,有大姐睇住,我都放心!

大姐蠢但勤學,三姐叻但人懶,個個都是美中不足,但個個都是自己親生,我個個都疼,疼愛加疼痛再加心痛!

沒有留言:

張貼留言