總網頁瀏覽量

2016年3月28日 星期一

執笠

歷史性的時刻V&D執笠,日日排長龍爭靚貨,我都爭埋一份,原價70毆一個背囊,現在28歐一個,我買比阿女做書包,中學生嘛書又多又重,又要牌子好,買個堅韌些也好,點知排長龍比錢,排左一粒鐘。下一層買手錶,原價35歐一隻,現在5歐一隻,我買左兩隻,一隻比大女,一隻比自己,買完之後有點悔意,咁平,點解唔買多兩隻,但排長龍喎,算吧!都唔明白點解書包減更少,我們家最需要的就是書包。下次再去過,但要等阿女開學先,佢地放復活節,帶住她們不方便,但到時仍有貨嘛?!哈,我喺咪好貪心呢。

2 則留言:

  1. 唔貪心,咁平該買定多些做後備
    不是常常有又平又正的貨賣
    買咁少,你蠢左,呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間店騙人呀,第一個星期好平,第二個星期又貴返少少,至在吸引客人。執笠都樣衰過人,我又做左水魚。

      刪除