總網頁瀏覽量

2015年5月2日 星期六

DippieDoe

今日帶女去玩,坐巴士坐火車再坐巴士再走路廿分鐘,終於到了DippieDoe.嘻嘻這裏比以前擴大左,佢地玩得好開心,大女抱怨適合小朋友,她可以玩的很小,我回應佢,無野適合我玩,只是負責比錢。阿四阿五想玩海渡船,但唔夠高度要家長陪同,我逼於無奈座上去,嚇死我,落船之後我想嘔冷寒都出埋,阿女話再玩過,我走人彩佢地都傻。之後我都覺得自己唔舒服。遊樂場就快關門,我順便問吓如何走去坐巴士,剛有人聽到,佢話可以車我地去巴士站,驚驚地都上左佢車,落車後才鬆一口氣,大女話好驚呀,我話洗咩驚,我地有六個人,佢得一個,我地有三部手機可以報警。我們又坐巴士去火車站,心思思不如去中國雜貨店買雜貨,又去麥記食飽飽才坐火車坐巴士歸家。事後想想都驚,如果這人有刀有槍,我地六個都好危險,嘻嘻!

2 則留言:

  1. 其實都幾驚的,因為唔知係咪壞人嘛,你都好勇,嘻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我每次有困難時,都會有些人走出來幫忙,所以我估今次次一樣,咪博下囉!

      刪除