總網頁瀏覽量

2014年7月1日 星期二

vraagteken

又到阿四,今日帶女去醫院,因為上次幫佢做左耳仔X光掃描,今次睇報告,醫生話佢無跌傷跡像,應該唔關因受傷而影響聽覺,佢話:vraagteken,得個問號,唔知點解。再約時間已經係下一年的事,不用再出出入入醫院。

這三年半,我帶佢去過GGD, ziekenhuis, huisarts ,ziekenhuis, audoilogie en ziekenhuis,走來走去忙足三年半,都無辨法幫到佢,只好由得佢帶助聽器。

接住要做的工作,就係釘助聽器,再約返audiologie,睇下這個助聽器是否真的幫到佢。

2 則留言:

  1. 如果戴助聽器是可以幫到,一定要盡早戴,否則會影響語言能力的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經預訂左兩個星期後有得用,這個月阿二有六個約會等我帶佢去,有得我忙。

      刪除