總網頁瀏覽量

2014年4月16日 星期三

M.S.T.

今日第一日返學,這間學校名為M.S.T.。老師好驚訝?點解多左個學生而佢又唔知,佢話無人通知佢。我都好驚訝!?原來這本書已經教左一半,吓!咁我點讀落去呀?我問老師,現在點算好,佢話叫我讀住先,等學期尾,考試成績出左,再分班,睇下邊班適合我,我只好同意。 都有一開心事,這班有個中國人,可以有個伴,可惜佢講普通話,而我只懂廣東話,今次雞同鴨,我們一開聲,就用三種語言搭夠,超攪笑!

4 則留言:

  1. 第三種是什麼語言?
    荷文?

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷蘭文,普通話,廣東話,三種語言共用。

      刪除
  2. 其實咁樣又可以比妳多講普通話,講多D就會越來越好。

    回覆刪除