總網頁瀏覽量

2013年10月20日 星期日

維修工人

這星期靚女放秋季大假,剛是落雨天,真係邊到都唔想去。好在她們喜歡上網和睇電視,所以日子都好易過。不過我都有帶她們出埠去飲茶,又帶她們去拜山,又帶過她們去圖書館,還有麥記,都算對得佢地住。 餘下的日子就是留在家中做工課睇書和維修,因為佢地破壞力好勁,我要做埋維修工人,衣櫃門都甩出來,我要裝好佢,大女連個單車袋都用破,我又要幫佢聯線,亞二又話部單車太矮,我又要整高佢。還有個櫃桶,我都唔知點整,要諗諗先。咩都我做晒,都唔知佢地幾時會大,可以幫到手。

4 則留言:

  1. 大女同亞二應該都可以幫忙的了,
    訓練佢地,一些簡單的工作都可比佢地試下做啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉! 佢地成日話功課忙,我又唔想逼佢地。

      刪除