總網頁瀏覽量

2013年7月12日 星期五

塵埃落定

細佬話過來探吓我, 嘩, 我邊到搵車去機場車佢呀, 煩呀!
左思右想,
1. 想找朋友幫忙, 可惜暑假期間不在此, 幫不到我.
2. 另外一個朋友, 佢本身無車牌, 佢老公部係五人車, 我細佬一家三口來,
    我去接機, 佢老婆唔可以跟車, 我同佢老公又不相識.
3. 想坐火車, 但火車六點鐘開車, 到達時係七時廿分, 超時了.
4. 找鄰居幫忙, 但搵邊個好呢, 暑假期間, 人地可能都去vakantie.
    結果都係問問吧, jJanssen 答應左我, 我終於鬆了一口氣.
    其實我想找對面屋這個, 因為佢部車有後尾箱夠晒大,
    可惜見佢唔到, 又不知如何開口.
現在可以安心等他們來, 總算又解決了問題.

沒有留言:

張貼留言