總網頁瀏覽量

2013年6月19日 星期三

兩班合二為一

一個老師, 一個班房, 二班學生(groep3 en groep5)
combinatie groep(兩班合二為一), 我最唔想亞女入這些班, 但佢地偏偏入左去.
今日我叫老師編回亞女入普通班, 老師話這是學校決定, 可以向副校長要求.

我話, 我個女荷文差, 無其他小朋友學得更快, 怕無老師睇住會唔得.
我話, 一個老師同時教兩班, 當教一班時, 另一班就做玏課, 老師顧不到她.
我話, 我大女二女都曾經讀過這些班, 都話係自由左, 但有時唔知老師想佢地做甚麼.

副校長一句話我唔明, 唔知, 就收左我把口.
佢話, 我個女有好朋友在這班, 亞女一定喜歡去,
又話, 亞女好獨立, 好適合佢去讀.
佢話, 我可以向校長要求.

我打算先約見合二為一這位老師, 問吓佢點教學.
佢話, 高班的可以教吓低班生字, 當低班外出玩時, 佢就教高班.
          當高班去睇film時, 佢就敎低班, 叫我相信佢有這份能力.

我話, 我想我女兒讀普通班, 但你地唔比我轉.
兩個女都讀這些合二為一班, 一個係groep5 一個係groep3, 兩人唔同級別, 但就讀埋同一班.
我真係要考慮吓.

現在我未打算約見校長, 因為我無十足理由去支持, 怕自己說服不了校長, 但我自己個心就真係唔想亞女讀這些combinatie groep. 你話喇, 我應該點做, 點決定才是對亞女最好?

沒有留言:

張貼留言