總網頁瀏覽量

2013年2月23日 星期六

ABN

今日去左銀行(ABN), 打算叫佢地寄十個信封給我, 我要交費用. 佢地叫我等等, 因為登記完之後就要排隊, 我等左足足十五分鐘有多, 依然未叫我, 我去問櫃台, 佢話我排第一, 就快到我, 等多二至三分鐘就得啦, 我等多五分鐘依然未叫我, 我好嬲走人.

這間銀行職員多, 客人少, 佢地一係就自己友談笑, 一係就和客人說話, 忙於打招呼, 說話多做野少, 後面排隊的得個等字.

說出姓名地址, 寄過來咪得囉, 咁都要我等左廿分鐘都未叫我, 我條氣點會順呢, 可惜這樣走左去, 我下次又要再去過, 再排過.

可惜當初懵性性, 唔知邊間好, 把錢儲存左入去, 攪到自己受完一次氣又一次氣.

沒有留言:

張貼留言