總網頁瀏覽量

2013年1月21日 星期一

De school open dag開放日

今日帶女去睇學校, 因為暑假之前要選定中學, 老師見意大女讀vmbo職業學校, 不過都要睇埋佢二月份cito toets, 考到多少分, 才能選定邊間學校.

其實我己經早早叫大女二女多點讀書, 才能考到一間好的中學, 可惜佢地唔聽我話, 加上我咩都唔識, 佢地唔服我, 無得敎.

惱氣過後, 都要面對事實, 努力都幫佢地找間好點的學校. 現在只能靠佢地自己, 我已經無能為力.

有時我都會自己安慰自己, 佢地日後係龍係蛇, 賺到多少錢都不會養我, 我仍是沒有依靠, 我可苦日日罵她們叫她們努力讀書呢, 佢地不開心我亦不開心, 可苦呢! 倒不如大家開開心心過多幾年, 到時女大女世界, 就算她們飛走了, 都有個開開心心的童年記憶. 我這樣的想法對嗎?

沒有留言:

張貼留言