總網頁瀏覽量

2012年5月22日 星期二

火燒蜜蜂巢

星期日這天, 我和女兒在後花園玩, 發現士多房門外有隻蜜蜂在建設蜜蜂巢.

嘩, 好大件事喎, 我點入士多房攞東西呀, 女兒在後花園玩咪好易針到囉.

想吓想吓, 突然這隻蜜蜂走開了, 我馬上拿起打火機噴火燒左佢個巢, 鎖門入屋.

這隻蜜蜂回來了, 佢繼續又建設, 我女兒的玩具發出聲響, 隻蜜蜂又走開了,

我隨手拿起樽wd-40噴滑劑噴射這個蜜巢位置, 再潵上沙粉.

蜜蜂剛巧回來, 佢好嬲, 發出好大聲, 我和女兒都好怕佢會針我地.

我叫女兒馬上入屋, 我自己走不開被困在士多房, 就不停潵粉, 佢不敢進入,

我曾機會走入屋, 佢仍在巢在附近徘徊, 我話之佢.

數小時之後, 我又走出去睇睇, 佢飛走左,

我馬上潵上防蟻粉, 希望佢嗅到有味以後不要再來.

我不想傷害佢, 但請佢遠離我們多一點. 哈.

如果係你, 你會點做呀?

沒有留言:

張貼留言